Chevy SS Forum banner
21 - 40 of 72 Posts
System zachowywał się w dziwny sposób zeszłej nocy. Zostawiłem go podłączonego zeszłej nocy, gdy samochód był wyłączony. Powinien się wyłączyć. O 4 rano mój telefon wciąż pikał. Ciągle narzekał, że próbuje sparować się z urządzeniem OBD2 i mu się to nie udaje. Moja sypialnia znajduje się nad garażem, więc może być wystarczająco blisko, aby Bluetooth widział adapter, ale nie na tyle blisko, aby nawiązać połączenie. Dlaczego to zaczęło się o 4 rano, jest zagadką, ponieważ telefon był w tym samym miejscu od ponad 8 godzin, a samochód również był w tym samym miejscu.
 
Cóż, nauczyłem się dziś kilku rzeczy.

1) PID 0105 nie jest temperaturą skrzyni biegów, ponieważ odzwierciedlał temperaturę płynu chłodzącego (PID 05).

2) Temperatura powietrza dolotowego (PID 0F) wydaje się pochodzić z MAF i odczytuje znacznie wyżej niż rzeczywiste powietrze dolotowe (nawet blisko temperatury otoczenia). Przy temperaturze otoczenia 86*F temperatura powietrza dolotowego wynosiła 120-140*f. To prawie jak IAT2 w doładowanych samochodach w temperaturze otoczenia 86*F. :blink: Przypuszczam, że zestaw do relokacji IAT jest tego wart?!?

3) Przeprowadziłem pełne skanowanie PID (zajęło to około 1 godziny) i otrzymałem kilka rozczarowujących wiadomości. Skan przechwycił 4221 PID-ów, ale wydawało się, że pomija wszystkie PID-y. Wydaje się to dziwne, więc sprawdziłem to za pomocą innego adaptera OBD2 ELM327 i miałem te same wyniki. Wyjaśnię więcej poniżej:

Oto fragment PID-ów trybu 22:
Polecenie: 220001 odpowiedź:7E8 03 7F 22 12
Polecenie: 220004 odpowiedź:7E8 03 7F 22 12
Polecenie: 220009 odpowiedź:7E8 03 7F 22 12
Polecenie: 220010 odpowiedź:7E8 03 7F 22 12
Polecenie: 220019 odpowiedź:7E8 03 7F 22 12

Zauważ, że 220002, 220003, 220005, 220006, 220007, 220008 i inne są pomijane? Wydało mi się to dziwne, ponieważ pominięte PID-y mogły mieć dane. Więc aby rozwinąć temat - oto kilka przykładów znanych działających PID-ów, które nie są uwzględnione w pełnym skanowaniu przez Torque:

Ciśnienie oleju - PID 221470:

Polecenie: 221440 odpowiedź:7E8 03 7F 22 12
Polecenie: 221451 odpowiedź:7E8 03 7F 22 12
Polecenie: 221464 odpowiedź:7E8 03 7F 22 12
Polecenie: 221479 odpowiedź:7E8 03 7F 22 12
Polecenie: 221490 odpowiedź:7E8 03 7F 22 12

Pominięto!

Inny przykład - Temperatura oleju - PID 221154:

Polecenie: 221140 odpowiedź:7E8 03 7F 22 12
Polecenie: 221151 odpowiedź:7E8 03 7F 22 12
Polecenie: 221164 odpowiedź:7E8 03 7F 22 12
Polecenie: 221179 odpowiedź:7E8 03 7F 22 12

Ponownie pominięto! :question:
Następnie poszedłem na fora Torque i wydaje się, że pomijanie PID-ów nie jest nienormalne. Uważam to za dziwne, ponieważ istnieją prawidłowe PID-y, które nie są uwzględnione w „Pełnym skanowaniu”.

Przeprowadziłem krótkie poszukiwania PID-ów skrzyni biegów dla LS3 PCM/TCM. Dodałem temperaturę skrzyni biegów GM Metoda 1 (PID 221940) i będę ją obserwował rano. W przypadku temperatury skrzyni biegów GM Metoda 3 - moment obrotowy wykonuje obliczenia dla temperatur skrzyni biegów na podstawie temperatur płynu chłodzącego, zamiast znajdować prawdziwy PID (jeśli taki istnieje). Biorąc pod uwagę, że Automatic SS będzie miał PCM dla skrzyni biegów, zastanawiam się, czy wartość jest w nim i przekazywana przez CANBUS do silnika PCM? Czy ktoś z HP tuners się temu przyjrzał, a może tunerzy na to natrafili?

Dzięki!
 
Cóż - nauczyłem się dziś kilku rzeczy.

1) PID 0105 nie jest temperaturą skrzyni biegów, ponieważ odzwierciedlał temperaturę płynu chłodzącego (PID 05).

2
3) Przeprowadziłem pełne skanowanie PID (zajęło to około 1 godziny) i otrzymałem kilka rozczarowujących wiadomości. Skan przechwycił 4221 PID-ów, ale wydawało się, że pominął wszystkie PID-y.
Otrzymałem te same wyniki, gdy próbowałem zeskanować wszystkie PIDS, wszystko zwraca tę samą wartość, 7E8 03 7F 22 12.

Mam poprawnie działającą temperaturę płynu przekładniowego, a przynajmniej tak mi się wydaje. Zgłoszona temperatura jest taka sama jak wszystkich innych płynów w samochodzie od zimnego startu po nocy. Temperatura płynu chłodzącego rośnie dość szybko, osiągając 190+ w ciągu kilku mil jazdy. Temperatura oleju potrzebuje znacznie więcej czasu, aby osiągnąć pełną temperaturę, co najmniej 10-15 minut jazdy w temperaturze otoczenia 70 stopni. Temperatura skrzyni biegów rośnie jeszcze wolniej. Nie śledzi bezpośrednio temperatury płynu chłodzącego ani oleju. Nie widziałem temperatury skrzyni biegów powyżej około 165, a to zdarza się, gdy samochód stoi w miejscu po jeździe podczas nagrzewania. Temperatura płynu chłodzącego regularnie wynosi 210, a temperatura oleju 215 do 220.

Oto jak wyświetliłem temperaturę płynu przekładniowego w aplikacji Torque. Przejdź do ustawień i wybierz "Zarządzaj dodatkowymi PID/czujnikami". Następnie z menu z trzema kropkami wybierz "dodaj wstępnie zdefiniowany zestaw". Z wynikowej listy wybierz "Pontiac/GM/Opel/Vauxhall". To dodało 2 niestandardowe PID o nazwie "Transmission Fluid Temp (GM Method 1)" i "Transmission Fluid Temp (GM Method 2)" Oba odnoszą się do PID 221940 i mają równanie A-40. Jedyną różnicą jest nagłówek OBD, który wynosi "Auto" dla metody 1 i "7E2" dla metody 2. Teraz te PIDS są dostępne do wyboru podczas dodawania monitora. Metoda 2 działa u mnie. Na ekranie "dodaj czujnik" podczas dodawania wyświetlacza, zarówno metoda 1, jak i 2 są zielone, pokazując, że moment obrotowy otrzymuje dla nich dane. Oba pokazują 32 stopnie F. Jeśli wybiorę metodę 1, monitor nie działa, po prostu zatrzymuje się na 32 stopniach. Jeśli wybiorę metodę 2, pierwszy wyświetlacz ma 32 stopnie, ale w ciągu sekundy wyświetla rzeczywistą temperaturę. Po skonfigurowaniu monitora, za każdym razem, gdy uruchamiam moment obrotowy, otrzymuje on realistyczne odczyty temperatury płynu przekładniowego, więc wierzę, że są one poprawne.
 
Cześć!

Bardzo dziękuję, nothingtoseehere! Miałeś całkowitą rację co do używania metody Trans Fluid Temp GM 2! Wcześniej próbowałem metod 1 i 3, ale nie 2. Widzę te same wyniki z temperaturą oleju, ciśnieniem oleju, a teraz także temperaturami skrzyni biegów. Z tym odkryciem wierzę, że mamy całkiem sporo informacji, które nie są udostępniane za pośrednictwem DIC lub standardowych wskaźników.

Załączone są zrzuty ekranu przed i po uruchomieniu silnika po nocy (zimno - proszę pamiętać, że Floryda w temperaturach letnich):

Zignoruj wysokość GPS - samochód jest w garażu.

Chciałbym znaleźć ciśnienie TPMS i potencjalnie odkryć temperatury opon, jeśli to możliwe. Jednak bez zrozumiałych danych w odpowiedzi ze skanowania PID, nie jestem pewien, od czego zacząć, chyba że zacznę zgadywać losowe PID-y. Planuję stworzyć ekran diagnostyczny, który będzie zawierał wszystkie liczniki wypadania zapłonów cylindrów i wszelkie inne cenne informacje diagnostyczne, które są domyślnie rejestrowane za pomocą Torque Scan z rozszerzeniami Pontiac/GM/Opel/Vauxhall.

Pytanie - czy zdecydowałeś, gdzie zamontować telefon/tablet, aby wyświetlać te informacje? Rozważam to dla mojego zapasowego telefonu z Androidem, na którym używam Torque:


a następnie ładowarkę USB Invisicord z lustra:
Produkty Invisicord

Jakieś inne pomysły na stałe, ale dyskretne miejsce montażu dedykowanego telefonu z Androidem? Rozważam V1 i byłoby najlepiej zamontować go do lusterka zamiast telefonu z Androidem.

Dzięki!
 

Attachments

Cieszę się, że udało Ci się to uruchomić. Poniżej znajduje się uchwyt do telefonu, którego używam. Daje mi to bezprzewodowe ładowanie, obsługę jedną ręką, dobrą widoczność i łatwy zasięg z fotela kierowcy. Osobiście nie chcę mieć telefonu w polu widzenia i na razie nie zamierzam używać telefonu tylko do momentu obrotowego. Telefon idzie ze mną i załaduję moment obrotowy, jeśli chcę zobaczyć, co się dzieje lub rejestrować dane.

Oto szybki rejestr danych zimnego startu po pozostawieniu w garażu na całą noc (zimno to 78 stopni otoczenia). Następnie przejechałem 5 mil po mieście i z powrotem do domu. To wszystko było rozgrzewką i w moich okolicach, więc jechałem z prądem i obchodziłem się z tym bardzo delikatnie.

Szybkie trafienia (linie zielone, pomarańczowe i szare to odpowiednio temperatura płynu chłodzącego, oleju i skrzyni biegów):

  • 6 minut jazdy, aby doprowadzić płyn chłodzący do pełnej temperatury roboczej. Obejmowało to 2 minuty lokalnej drogi 50 mil na godzinę, a następnie głównie drogi stop and go 25-30 mil na godzinę.
  • Podczas 13-minutowej jazdy temperatura oleju nie osiągnęła jeszcze pełnej temperatury roboczej i nadal rosła, ale na podstawie nachylenia linii była bliska stabilizacji.
  • Temperatura skrzyni biegów również nie osiągnęła stabilnej temperatury roboczej, osiągając 135 stopni i rosnąc pod koniec jazdy.
  • Nadal szukam dobrego pomiaru położenia przepustnicy. W tej próbie WOT pokazuje około 80%.
 

Attachments

Znalazłem to w internecie: Jeszcze tego nie testowałem:

TPMS Ciśnienie w oponach
PID: 22C901
Formuła dla koła 1 dla psi = ((A*1373/1000) * 0.145037738)
Formuła dla koła 2 dla psi = ((B*1373/1000) * 0.145037738)
itd.

TPMS Temperatura opon
PID: 22C902
Formuła dla koła 1 dla stopni F = (9/5*(A-40))+32
Formuła dla koła 2 dla stopni F = (9/5*(B-40))+32

Aktualizacja testu:
Testowane z OBDDesk opartym na systemie Windows - brak zwróconych danych - to prawdopodobnie nie jest prawidłowy PID dla nas
 
  • Like
Reactions: LilZig
W końcu się złamałem i kupiłem tanią 7-calową tabletkę z Androidem do użytku z Torque. Dobrze pasuje przed dźwignią zmiany biegów, jest dobrze widoczna i wciąż łatwo ją przesunąć, aby uzyskać dostęp do schowka.
 

Attachments

Dalsze przemyślenia

Zatem... Zacząłem sprawdzać sesje terminalowe do CANBUS w wyniku mojej ciekawości dotyczącej niedawnego włamania do FCA Uconnect. W rezultacie nauczyłem się wielu poleceń AT i ST dla OBD2, ponieważ OBDLink MX to obsługuje. Zamierzam kupić przewodowy moduł USB OBD2 ELM327, abym mógł monitorować ciągły ruch OBD2, ponieważ moduły Bluetooth są w stanie obsługiwać dane tylko w seriach i wciąż napotykam zatrzymania Buffer Full (nawet po dostrojeniu filtra). Przewodowy adapter USB umożliwi pełną łączność bez utraty pakietów z powodu braku przepustowości przez Bluetooth.

Miałem objawienie (tak, czasami jestem powolny!), że rozszerzone identyfikatory PID, które otrzymaliśmy w odpowiedzi z naszych pełnych skanów PID za pomocą Torque, ujawniły wszystkie identyfikatory PID NULL (z powodu 7F w odpowiedzi). W związku z tym wszystkie pominięte identyfikatory PID są podejrzane o zawieranie danych i bycie funkcjonalnymi. Załączyłem oczyszczoną wersję pełnego skanowania PID. Udało mi się ją przeanalizować (pomijając pierwsze 8 wierszy) do Excela i zamierzam określić wszystkie identyfikatory PID, które mogą zawierać dane, które nie są uwzględnione w skanowaniu. Zasadniczo wszystkie nieudostępnione identyfikatory PID (Hex 0-F) są potencjalnymi ulepszonymi identyfikatorami PID.

Pozwoli nam to zawęzić funkcjonalne identyfikatory PID, potencjalnie porównać krzyżowo wszelkie znane/zmapowane identyfikatory PID i rozpocząć inżynierię wsteczną. Kiedy otrzymam skaner USB ELM, zacznę przechwytywać komunikację na CANBUS, aby ustalić, czy punkty danych dla ciśnienia i temperatury TPMS są w ogóle wysyłane z modułu BCM do ECM (między innymi ruchem). Wiem, że mógłbym przełączyć DIC z jednego ekranu na ekran TPMS i potencjalnie uzyskać wszystkie wartości w jednej sesji skanowania.

Zbiega się to z moją ciekawością dotyczącą modułu zwijania/rozwijania okna OBD2, który zrozumiałem, aby zrozumieć rozmowy sekwencji odblokowywania/blokowania, które skutkują pomyślnym przekazaniem wszystkich czterech okien w celu pomyślnego rozwinięcia i zwinięcia. Planuję kupić kabel rozdzielający OBD2, aby wykonać to wąchanie, jednocześnie pozwalając modułowi okna na CANBUS. Poniżej znajduje się wątek, który zaktualizowałem o to i krótki film na YouTube pokazujący jego działanie. Ten sam moduł powoduje włączenie świateł awaryjnych po otwarciu i zamknięciu drzwi (niezły środek bezpieczeństwa, gdy zaparkujesz na ulicy).

http://www.ssforums.com/forum/electronics/13170-window-roll-down-function.html

Poniżej znajduje się kilka podstawowych dokumentów, jeśli jesteście zainteresowani:

kompletny przewodnik po hakowaniu magistrali pojazdu w sposób tani i łatwy – część 1 (interfejs sprzętowy) |
kompletny przewodnik po hakowaniu magistrali pojazdu w sposób tani i łatwy – część 2 (interpretacja danych) |
https://cdn.sparkfun.com/assets/learn_tutorials/8/3/ELM327DS.pdf
http://opengarages.org/handbook/2014_car_hackers_handbook_compressed.pdf

Jeśli chodzi o urządzenia - podoba mi się, jak wykazaliście się kreatywnością z uchwytami na tablety i telefony. Rozważam montaż do lusterka wstecznego dla mojego telefonu z Androidem wyłącznie do celów pomiarowych i oddzielny uchwyt dla mojego iPhone'a na desce rozdzielczej. Planuję kupić radar v1 i go połączyć, więc chciałbym, aby urządzenie z momentem obrotowym Androida znajdowało się po lewej stronie lusterka w trybie poziomym - więc być może będę musiał zbudować niestandardowy wspornik z części RAMmounts.

Przekażę aktualizację, gdy poczynię dalsze postępy. Dzięki!
 

Attachments

Znalazłem to w internecie: Jeszcze tego nie testowałem:TPMS Ciśnienie w oponachPID: 22C901Formuła dla koła 1 dla psi = ((A*1373/1000) * 0.145037738)Formuła dla koła 2 dla psi = ((B*1373/1000) * 0.145037738)itd.TPMS Temperatura oponPID: 22C902Formuła dla koła 1 dla stopni F = (9/5*(A-40))+32Formuła dla koła 2 dla stopni F = (9/5*(B-40))+32Aktualizacja testu:Testowane z OBDDesk opartym na systemie Windows - brak zwróconych danych - to prawdopodobnie nie jest prawidłowy PID dla nas
Sprawdziłem 22C901 w pełnym skanowaniu PID i pojawił się z NULL, więc prawdopodobnie nie ma wartości. Jednak w tym zakresie mogą być inne, które mają wartość (22C903, 22C905, 22C906, 22C907, 22C908). Prawdopodobnie poznam rozszerzone PID dla tych wartości, gdy wykonam skanowanie CANBUS i wyświetlę wartości TPMS w DIC.Dzięki za wskazówki dotyczące formuł!
 
Cześć wszystkim, nowy użytkownik, który natknął się na ten post szukając danych. Sortuję HS GMLAN ARBID w pakietach surowych danych dla innego projektu. Chociaż często używam Torque [świetna aplikacja], używam również innych narzędzi skanujących do generowania zastrzeżonych identyfikatorów GM lub PID, których potrzebuję. Zamiast używać chipa ELM, zacząłem rejestrować „surowe” pakiety CAN między ECM, TCM, BCM i tym podobnymi za pomocą innego narzędzia CANbus. W ten sposób dostajesz wszystkie przysmaki, takie jak sekwencja rozruchu wysyłana z BCM do ECM po uwierzytelnieniu klucza. Kto potrzebuje kluczy, mamy komputery... LOL...

W każdym razie, moje grzebanie przy niektórych pojazdach HS LAN z 07 i nowszych pokazało, że wszystko, co trafia do IPC "Wskaźniki", jest przesyłane strumieniowo z ECM lub TCM z określonymi identyfikatorami. W tym ciśnienie oleju, temperatury, prędkości i obroty. Niektóre są bardzo szybko aktualizowane, inne około raz na sekundę i wydają się być wypełnione w celu płynniejszego wyświetlania, jak ciśnienie oleju. Drugą rzeczą, którą odkryłem, jest to, że identyfikatory OBD-II nie zawsze pasują do zaawansowanych narzędzi skanujących, takich jak Tech 2... Więc próbuję zbudować listę żądań i identyfikatorów z surowych danych szesnastkowych. Prawie wszystko, co do tej pory znalazłem w Internecie, pochodzi od ludzi z Chevy Volt. Ale wiele identyfikatorów ArbID, które znaleźli, nie pasuje do ciężarówek, na których się skupiam. Miło byłoby zbudować listę pojazdów, które mają wspólne zestawy identyfikatorów.

Ponieważ ktoś powyżej szukał ciśnienia oleju i wiemy, że nie ma go w identyfikatorach Torque, a ja osobiście chciałbym go dodać, oto ukryte sposoby, w jakie go znalazłem. Po prostu nie miałem czasu, aby przetestować tego z Torque. Jeśli ktoś może to zrobić i pomóc mi ustalić dokładną matematykę skalowania używaną przez IPC, byłoby wspaniale...

Pakiety danych surowych High Speed LAN:

Factory ECM Broadcast Msg -- 0x000004d1 -- 00 00 45 02 e9 2a 00 94 -- Skalowanie jest mniej więcej takie: (A*100/256)*2 = wartość ciśnienia oleju w PSI.. Również w bajcie 8 (94) znajduje się poziom paliwa. (A*100/255) = %

GM PID Requested Oil Pressure Return Msg -- 0x000005e8 -- fe 0b 40 79 25 -- Skalowanie to (A*4) = KPA. 79 to, jak sądzę, temperatura silnika. Nie wierz mi na słowo... Musiałem zażądać więcej niż jednego identyfikatora PID, aby wysłał informacje o ciśnieniu oleju. Nie jestem pewien dlaczego, ale oto surowa wiadomość OBD „3-bajtowa” przechwycona, która doprowadziła mnie do tej linii 5e8 powyżej.
0x000007e0 -- 03 aa 01 fe 00 00 00 00

Ktoś, proszę, spróbuj tego w Torque i napisz, czy zadziałało, czy nie.
Wyślij mi wiadomość prywatną z pytaniami lub komentarzami, ponieważ zapominam sprawdzać posty.

Pozdrawiam,

-K
 
Witamy na forum kidturbo!
 
Ponieważ ktoś powyżej szukał ciśnienia oleju i wiemy, że nie ma go w PID-ach Torque, a ja osobiście chciałbym go dodać, oto ukryte sposoby, w jakie go znalazłem. Po prostu nie miałem czasu, aby to przetestować z Torque. Jeśli ktoś może to zrobić i pomóc mi ustalić dokładną matematykę skalowania używaną przez IPC, byłoby wspaniale..

High Speed LAN Raw Data Packets:

Factory ECM Broadcast Msg -- 0x000004d1 -- 00 00 45 02 e9 2a 00 94 -- Skalowanie jest mniej więcej takie: (A*100/256)*2 = wartość ciśnienia oleju w PSI.. Również w bajcie 8 (94) znajduje się poziom paliwa. (A*100/255) = %

GM PID Requested Oil Pressure Return Msg -- 0x000005e8 -- fe 0b 40 79 25 -- Skalowanie to (A*4) = KPA. 79 to, jak sądzę, temperatura silnika. Nie wierz mi na słowo.. Musiałem zażądać więcej niż jednego PID, aby wysłał informacje o ciśnieniu oleju. Nie jestem pewien dlaczego, ale oto surowa wiadomość OBD "3-bajtowa" przechwycona, która doprowadziła mnie do tej linii 5e8 powyżej.
0x000007e0 -- 03 aa 01 fe 00 00 00 00

Proszę, spróbujcie tego w Torque i napiszcie, czy zadziałało.
Wyślijcie mi wiadomość prywatną z pytaniami lub komentarzami, ponieważ zapominam sprawdzać posty.

Pozdrawiam,

-K
Torque może zapewnić ciśnienie oleju od razu. Działa zgodnie z oczekiwaniami dla mnie przez Torque. Przejdź do ustawień i "zarządzaj niestandardowymi pidami obd2". Dodaj predefiniowany zestaw dla GM. Ciśnienie oleju i temperatura oleju są zawarte w tym zestawie, oba działają dobrze w moim 2015 SS. Ciśnienie oleju w psi to PID 221470, równanie A*0,578.
 
Dzięki wam.

Przez większość czasu testowałem tylko zestaw Torque GM pid na platformach silników Duramax. Zauważyłem brak ciśnienia oleju w skanowaniu Torque, ale jest ono dostępne w EFIlive, Tech 2 i każdym narzędziu SnapOn. Pomyślałem więc, że to może być tylko kwestia diesla. Spróbuję tego PID jutro i dam znać.

Pierwotnie interesowało mnie tylko zidentyfikowanie ArbID powiązanych ze wskaźnikami. Można to było zrobić "pasywnie", ponieważ dane są nadawane przez ECM bez żadnego sondowania. Ale matematyka dotycząca ciśnienia oleju po prostu nie skaluje się do KPA od góry do dołu, bez względu na to, co próbuję.. Cała inna matematyka, jak temperatura silnika, pasuje do standardowych pid OBD. Ale nie zbliża się to do wartości PSI..

Ponadto mój powyższy post dotyczący danych 70E jest nieprawidłowy. To tak naprawdę wiadomość "keep polling", jak sądzę. Albo przegapiłem pierwszy pakiet żądania, albo w trybie 22 wszystkie identyfikatory są różne. Wracam do tabeli sortowania.
 
Torque może dostarczyć ciśnienie oleju od razu. Działa zgodnie z oczekiwaniami za pośrednictwem Torque. Przejdź do ustawień i "zarządzaj niestandardowymi pidami obd2". Dodaj predefiniowany zestaw dla GM. Ciśnienie oleju i temp. oleju są zawarte w tym zestawie, oba działają dobrze w moim 2015 SS. Ciśnienie oleju w psi to PID 221470, równanie A*0,578.
Jeszcze raz dziękuję. Musiałem dodać to ręcznie i zweryfikowałem na ciężarówce serii 2500 z 2011 roku z silnikiem 6.0L. Co daje nam co najmniej 3 zupełnie różne sposoby na uzyskanie tej samej informacji z ECM...

Nie wiem, czy to istnieje, ale oto identyfikator GM do wypróbowania jako Torque [internal_pid]
0x01f5 00:00:00:01:00:00:00

Bajt 4 z 8 powinien być pozycją wybranego biegu. 01-P, 02-R, 03-N, 04-D/6., 05-5., 06-4., 07-3., 08-2., 09-1.
 
Cześć wszystkim - ile postów potrzeba, żeby zamieszczać zdjęcia?

Mam kilka zdjęć z konfiguracji Torque Pro.

:smile
Każdy może zamieszczać zdjęcia. Nie jest wymagana żadna liczba postów.

Wysłane z mojego SM-G920P za pomocą Tapatalk
 
21 - 40 of 72 Posts