Chevy SS Forum banner
101 - 109 of 109 Posts
Wat krijg je eigenlijk met de update? Ik heb nooit uitgezocht hoe ik de usb moet aansluiten.
Ik heb de mijne nog niet lang, maar het leek de bewegingen door menu's te versnellen en op te schonen en de opstarttijd te verkorten met betere connectiviteit. De man die de informatie op die Facebook-post plaatste, zei dat de zijne de sms-berichten niet las. Na de update doet hij dat nu correct.

De jouwe zal de bestandslink van die Facebook-post hierboven gebruiken. De mijne had "T5" in die ksmart softwareregel staan, wat betekende dat er een ander bestand nodig was. Dus die Facebook-link die ik hierboven heb geplaatst, gaat naar een post van iemand die de informatie rechtstreeks van Ksmart heeft gekregen. Ze reageren beter op vragen via hun WhatsApp-nummer dan via e-mail.

Dit was degene die de mijne had, blijkbaar gebruikten ze 2 verschillende chips en elk vereist zijn eigen bestand.

View attachment 317260
Bedankt.

Welk bestand heb je gebruikt? Ik heb er een ontvangen van Kremersino, maar het heeft de mijne van DSP naar Box-C211 naast Software: veranderd. Ik heb ze een e-mail gestuurd omdat ik niet zeker weet of het correct is of niet. Het lijkt geen problemen te veroorzaken, maar mijn Android Auto is weg en het is overgeschakeld naar CarLife.

Welk bestand heb je gebruikt? Ik heb er een ontvangen van Kremersino, maar het heeft de mijne van DSP naar Box-C211 naast Software: veranderd. Ik heb ze een e-mail gestuurd omdat ik niet zeker weet of het correct is of niet. Het lijkt geen problemen te veroorzaken, maar mijn Android Auto is verdwenen en het is overgeschakeld naar CarLife.
Ik heb het bestand van de Facebook-post die hierboven is gelinkt gebruikt.

Interessant. Ik heb geprobeerd die toe te passen en de mijne toont nog steeds een wijziging van DSP naar Box-C211. Nog steeds geen Android Auto. Hopelijk kan de fabrikant dit uitzoeken.

Interessant. Ik heb geprobeerd die toe te passen en de mijne toont nog steeds een wijziging van DSP naar Box-C211. Nog steeds geen Android Auto. Hopelijk kan de fabrikant hier de bodem van uitzoeken.
Heb je feedback gekregen?

De mijne is na de update weer vastgelopen. Het lijkt te gebeuren tijdens spraakinteractie met Google Assistant.

Heeft u feedback gekregen?

De mijne is na de update weer vastgelopen. Het lijkt te gebeuren tijdens spraakinteractie met Google Assistant.
Neem contact met hen op via hun WhatsApp-nummer. We zijn erg responsief, onthoud alleen het tijdsverschil van hier naar China.

+86 185 6577 3365 op WhatsApp

101 - 109 of 109 Posts