Chevy SS Forum banner
121 - 140 of 221 Posts
Ik ben ook op zoek geweest naar de productieaantallen van MY2017, dus ik zal dit bericht in de gaten houden, want jullie lijken er verstand van te hebben!! Trouwens, ik ben misschien de laatste verkoop in SEPTEMBER geweest!!! Gekocht op 30 september

Ja, we wachten allemaal tot de statistieken van 2017 worden geplaatst. Hopelijk snel.

Update: Gisteren met Angelo O. van CCC gesproken. Ze wachten nog steeds op de info van hun "interne bron". Ze verzekerde me opnieuw dat ze het hier zullen plaatsen zodra ze het hebben.

Ik wacht vol spanning op deze informatie (weet niet waarom ik zo nieuwsgierig ben - ben het gewoon), ik hoop dat CCC snel meewerkt. De spreadsheet is geweldig, leuk om af en toe te bekijken.

• Like
Reactions: SNOWPROB
2017 Kleurenoverzicht per socialmedia@gm.com:

Heron White [White] = 1.114
Nightfall Gray Metallic [Gray] = 670
Orange Blast Metallic [Orange] = 398
Phantom Black Metallic [Black] = 1.283
Red Hot 2 [Red] = 282
Regal Peacock Green Metallic [Green] = 149
Slipstream Blue Metallic [Blue] = 460
Switchblade Silver [Silver] = 304

Ik wacht nog steeds op de volledige uitsplitsing van CCC om cijfers te vertrouwen die worden rondgestrooid.

Discussion starter · #131 ·
Ja, op Facebook plaatsten mensen de nummers die Chevy Chat hen gaf. We hadden 4660, 4008, 4009 en 4088. Ik wacht ook op de officiële release. Dit slaat nergens op haha.

Pure speculatie, maar het lijkt erop dat dit waar is gebleken...
Dus als we ongeveer 1900 te leveren hebben, vraag ik me af hoeveel daarvan al gereserveerd of verkocht zijn? Dit is een vrij hoog aantal, en op basis daarvan met de zomermaanden die snel eindigen, verwacht ik over een paar maanden een uitverkoop van minimaal 10%, waarschijnlijk dichter bij 15-20%.
171 vorige maand en nu 150, zoals verwacht. Maar laat de sluizen nu open, nu sommige/alle met 20% zijn verlaagd. Het lijkt erop dat we eind november uitverkocht kunnen zijn, hoewel ik durf te wedden dat we er in het nieuwe jaar nog een paar over zullen hebben, maar niet veel.
227 verkocht in augustus. LOL bij de verandering ten opzichte van vorig jaar (14 tot 227), maar dat komt allemaal door de verkoopstop. Er zijn waarschijnlijk nog ongeveer 1.325 te verkopen, of ergens in die buurt. Historisch gezien is augustus de laatste betere maand voor de verkoop voordat je een dip ziet in september en daarna. Als er geen (opruimings-)verkopen worden aangeboden zoals de 10% of 20% die eerder te zien waren, zal GM de komende 3 maanden waarschijnlijk gemiddeld 150-175/maand verkopen. Waarschijnlijk ongeveer 100/maand in de wintermaanden. In dit tempo zouden er in het voorjaar nog ongeveer 500 over kunnen zijn, wederom ervan uitgaande dat er geen grote uitverkoop is. Aan de andere kant, als er 10% of zelfs 20% wordt aangeboden en we in de buurt komen van 500 verkocht zoals voorheen, zouden deze veel sneller uitverkocht kunnen zijn. Het betekent waarschijnlijk dat degenen die twijfelen, nog wat tijd hebben om af te wachten en 'af te wachten' tot volgend jaar. Dit veronderstelt dat je een auto wilt. Maak je gewoon klaar om toe te slaan als er een uitverkoop komt.

Het lijkt erop dat we eind november uitverkocht kunnen zijn, hoewel ik wed dat we nog wel wat overhouden tot in het nieuwe jaar, alleen niet veel.
Welke denk je dat er overblijven, en waarom?

Ik kan alleen maar aan hebzuchtige dealers denken.

Welke zullen er volgens jou overblijven, en waarom?

Ik kan alleen maar aan hebzuchtige dealers denken.
November is de maand waarin de verkoop van auto's zoals deze afneemt voor de wintermaanden. De vorige keer was er 20% korting, ik geloof dat er 500 werden verkocht, maar dat was in ongeveer een week voorafgaand aan de verkoopstop.

Het zou me verbazen als alle 900-1000 (of hoeveel er dan ook precies overblijven) allemaal verkocht zouden worden in deze koude maand met een grote feestdag. Ik zou me kunnen voorstellen dat er ongeveer 700 worden verkocht, waardoor er hoogstens een paar 100 overblijven. Dan denk ik dat dealers zullen beginnen te woekeren als het uitstaande aantal onder de 100 begint te dalen.

1200 verkocht in maart. Laten we kijken wat november brengt. Dit past precies anderhalve week nadat de fabriek werd gesloten. Een goede manier om er een vork in te steken.

Beste Kerstman....

Breng me een auto......
Deze Kerst (Beste Kerstman)
Ik heb een SS nodig
Om mijn hart warm te houden
Deze auto is de beste!
Oh, de uitverkoop van 20% wordt laat
Dus stuur hem hierheen
Ik denk niet dat ik het nog een jaar kan volhouden.
Kom op Kerstman, kom erdoor
Breng me 415 pk, 415 ft/lbs
Ik hou van de manier waarop dit geweldige beest klinkt

Ik heb achterwielaandrijving nodig, ja, dat heb ik
Om me naar huis te rijden en weg van en naar

Deze Kerst
Ik kan het bijna voelen
Ik ben het hele jaar door een braaf kind geweest
Ik heb mijn best gedaan, goed of fout
Ben ik stout of ben ik lief?
Controleer je lijst en controleer hem twee keer
Zie je niet dat ik mijn haar kam?
Nog een SUV-nacht die ik gewoon niet kan verdragen.
Kom op Kerstman, alsjeblieft?
Kijk naar me, ik zit op mijn knieën

Oh, breng me een SS
Ik beloof dat ik altijd op mijn best zal zijn
Deze Kerst (Beste Kerstman)
Ik heb een SS nodig
Ik heb een SS nodig
Ik heb een SS nodig

Ik belde CCC en vroeg naar mijn kleur, OBM. Ze stuurden me deze info in een e-mail. . .
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met het Chevrolet Customer Assistance Center. We stellen de tijd die u heeft genomen om ons te schrijven over uw 2017 Chevrolet SS op prijs.Dit is de informatie die ik kon ophalen met betrekking tot uw aanvraag.BINNENLANDSE PRODUCTIE 4.660ENG 8 CYC (LS3) 4.008TRANSMISSIE: HANDMATIGE TRANSMISSIE (MER) 1.310EMISSIES FEDERAAL (FE9) 3.106TRANS KNOB HENDEL: TRANS KNOB (VY7) 4.008UITLAAT: UITLAAT PERF (NPP) 4.008ASSEN: AS (G80) 4.660VERING: VERING (FE3) 4.008TRIM 5: TRIM (4AA) 4.660EXT KLEUREN: G8N Light My Fire Orang 398SPIEGEL I/S (binnen): SPIEGEL I/S (DBX) 4.008KOPLAMPEN: HD LAMP H/I (T4F) 4.008SPOILER: SPOILER R.E PNL (D80) 4.008AUDIOSYSTEMEN: RADIO (UHQ) 4.008LUIDSPREKERS: SPKR PREM (UQA) 4.008ANTENNE: ANTENNE (U77) 4.008VLOERMATTEN (B34) 4.008ZONNEDAK (CF5) 3.462E10 BRANDSTOF (FHO) 4.008CHASSIS (F55) 4.008SPORTPEDALEN (JF5) 4.008VERWARMDE ZITTING FT (KA1) 4.008ONSTAR (UE1) 4.008WR INTERFACE (UP9) 4.008USB RECP (USR) 4.008R/V/ CAMERA (UVC) 4.660HEADS UP DPLY (UV6) 4.008FT PLATE PKG (VK3) 4.660FREQ LD (XL7) 4.660
Volgens deze info hebben ze 4660 auto's gemaakt, maar slechts 4008 kregen de LS3. ?!?!?! Het is op het eerste gezicht niet logisch. Er moet meer aan deze cijfers zitten.Maar als deze cijfers kloppen, dan is de verhouding tussen automaten en handgeschakelde auto's 28%. Ik kan dan redelijkerwijs aannemen dat ongeveer 28% van de OBM's handgeschakeld was. . . en ze hebben slechts 398 OBM's gemaakt, dus mijn auto is mogelijk 1 van ongeveer 111. Woo Hoo!

Ik belde CCC en vroeg naar mijn kleur, OBM. Ze stuurden me deze info in een e-mail. . .

Volgens deze info hebben ze 4660 auto's gemaakt, maar slechts 4008 kregen de LS3. ?!?!?! Het is niet logisch aan de oppervlakte. Er moet meer aan deze cijfers zitten.

Maar als deze cijfers kloppen, dan is de verhouding van automaten tot handgeschakelde versnellingsbakken 28%. Ik kan dan redelijkerwijs aannemen dat ongeveer 28% van de OBM's handgeschakeld was. . . en ze hebben slechts 398 OBM's gemaakt, dus mijn auto is mogelijk 1 van ongeveer 111. Woo Hoo!
De verhouding zou ongeveer 33% handgeschakeld zijn op basis van 4008 in totaal. Ik verwacht dat een kleur als OBM een hoger percentage handgeschakeld heeft. Kijk naar de afgelopen jaren... de meer unieke kleuren zijn 50-50 of zelfs hoger op het percentage handgeschakeld.

4008 ss + 652 ppv = 4660

Volgens deze info hebben ze 4660 auto's gemaakt, maar slechts 4008 kregen de LS3. ?!?!?! Het is niet logisch aan de oppervlakte. Er moet meer aan deze cijfers zitten.

Maar als deze cijfers kloppen, dan is de verhouding tussen automaten en handgeschakelde versies 28%. Ik kan dan redelijkerwijs aannemen dat ongeveer 28% van de OBM's handgeschakeld was. . . en ze hebben slechts 398 OBM's gemaakt, dus mijn auto is mogelijk 1 van ongeveer 111. Woo Hoo!
In de laatste 12 maanden van de productie exporteerde Holden 4008 Chevrolet SS sedans naar de VS en 652 Caprice PPV's.

4008 SS + 652 PPV = 4660

https://www.redbook.com.au/car-news...arge-passenger/chevrolet/holden-winds-up-us-export-program-107316?csn_tnet=true

De PPV had verschillende motoropties.

MECHANISCH

Achterwielaandrijving
3.6L SIDI DOHC V6 VVT-motor, inclusief FlexFuel3 (E85 ethanol) mogelijkheid
6.0L V8 SFI-motor met Active Fuel Management®, inclusief FlexFuel3 (E85 ethanol) optie (geen extra kosten)
Beschikbare vlootonderhoudskrediet4
6-traps automatische transmissie
Zwaar remsysteem met 4-wiel antiblokkeerschijven
Zware politieophanging
Oliekoeler voor transmissie

121 - 140 of 221 Posts