Chevy SS Forum banner
Status
Not open for further replies.
61 - 80 of 93 Posts
Goede vondst, ik ben verliefd..........:devil
Ze doet veel verschillende soorten werk in de garage met haar man. Ze doen veel LS-swaps in allerlei soorten voertuigen en de meeste daarvan zijn op de HR Power Tour geweest als ze klaar zijn. Het beste deel van hun vlogs is dat ze je vertellen over de fouten die ze maken en laten zien hoe ze het probleem hebben opgelost. Aaron is een gelukkig man.

Save
Heb je Emily van Flying Sparks Garage op YT bekeken? Ze is in mijn ogen een trigger tripper. En ze rijdt een Holden.
Ik heb me de eerste keer geabonneerd toen ik hun kanaal enige tijd geleden zag. [emoji16]

Save
Ze doet veel verschillende soorten werk in de garage met haar man. Ze doen veel LS-swaps in allerlei voertuigen en de meeste daarvan zijn op de HR Power Tour geweest als ze klaar zijn. Het beste deel van hun vlogs is dat ze je vertellen over de fouten die ze maken en laten zien hoe ze het probleem hebben opgelost. Aaron is een gelukkige man.
Ik moet zeggen, ik kijk graag naar ze allebei... ze zijn echt een goed team.

Save
Mijn vader is een paar jaar geleden overleden, toen besefte ik dat hij meer op Google leek. Als hij het antwoord niet wist, wist hij wel waar hij moest bellen om het te weten te komen. Ja, ik hoop dat ik op mijn vader ga lijken.

Sarah is geweldig... ze doet veel recensies, maar het belangrijkste is dat ze een fenomenale detailer is. Bekijk haar andere video's op haar kanaal. Ik heb veel van haar geleerd.

Waarom vroeg de eigenaar alleen om handmatig terug te schakelen?

Kan iemand mij uitleggen waarom (om 3:04 van deze video) ze zegt: "Eigenaar vroeg me om alleen handmatig terug te schakelen, omdat het de standaard aandrijflijn is"?
Ze rijdt in een 2014 met AT en 600 rwp. Waarom zouden handmatige terugschakelingen voordeel hebben ten opzichte van het laten schakelen door de automatische transmissie?
Ik snap het niet.

Ze is terug voor een nieuwe review van een 14 LSA, jullie met superchargers hebben een erg snelle auto als je deze review bekijkt. Volgens Sara "Deze auto zal je vermoorden als je niet weet hoe je moet rijden" en ik denk dat ze wel eens gelijk zou kunnen hebben.

https://www.youtube.com/watch?v=-XGB1H_L19E

Save
Redeye

:eek:mg: Jongens, hebben jullie nog nooit een vrouwelijk ''decolleté'' gezien? Beheers je alsjeblieft, er zijn hier vrouwen aanwezig :chair:
Tegenwoordig vind ik HSVs spannender... Als ik de loterij win, krijg ik een visum, koop ik een GTSR W1 en rijd ik er om de maand mee. Ik heb alleen de winnende nummers en een veilige garage nodig.

Bedankt voor de afranseling.

Save
:eek:mg: Jemig, hebben jullie nog nooit een ''decolleté'' van een vrouw gezien? Beheers je alsjeblieft, er zijn hier vrouwen aanwezig :chair:
Sarah-n-tuned is een man met vrouwelijke bolt-ons. Ze heette vroeger Sarah-n-Dippity en had een YouTube-kanaal met die naam. Het kanaal stond vol met "pre-op" video's en is inmiddels verwijderd.

Image
Goh, hebben jullie nog nooit een ''decolleté'' van een vrouw gezien? Beheers je alsjeblieft, er zijn hier vrouwen.
Image
Sarah-n-tuned is een man met vrouwelijke bolt-ons. Ze heette vroeger Sarah-n-Dippity en had een YouTube-kanaal met die naam. Het kanaal stond vol met "pre-op" video's en is inmiddels verwijderd.
Ik zou daar niet eens aan twijfelen. Helemaal niet.

Ik kreeg totaal een mannelijke vibe van dat ding, vooral toen het toegaf 1,80 m lang te zijn.
Het is nu allemaal logisch.

Wie zegt er in godsnaam "Geef het de bonen"?
Freak

BFD. Het kan me niet schelen hoe iemand zijn Lego's stapelt.
Ze moeten er gewoon eerlijk over zijn. Als ik een ontbijt-taco besteld heb, wil ik niet de verrassing van worst en eieren in plaats daarvan.
We willen allemaal waarheid in de etikettering, wat in dit geval de teleurstelling voor velen is.
ETA: Wat is er niet leuk aan een vrouw van 1,80 meter?

Attachments

BFD. Don't make no nevermind to me how anyone stacks their Legos.
They just gotta be straight up about it. If I ordered a breakfast taco,I don't want the sausage and eggs surprise instead.
We all want truth in labeling, which is the disappointment for many in this case.
ETA: What's not to love about a 5'11" woman?
Dus, val je op mannen die zich voordoen als vrouwen?
Duidelijk.

Dus, je houdt van mannen die zich voordoen als vrouwen?
Duidelijk genoteerd.
Is dit een soort zelfkarakteristieke overdracht? Waar heb ik ooit ook maar vaag zoiets geïmpliceerd?
Ik schreef dat we allemaal waarheidsgetrouwheid verwachten. Dus het is natuurlijk een ontmoedigende ervaring voor sommigen om te leren dat er meer is aan Sarah dan de meesten van ons zouden verwachten te vinden.
Ik schreef dat er niets onaantrekkelijks is aan een lange vrouw. Voel je je bedreigd door lange vrouwen?
Sorry, ik begrijp je opmerking niet, en ook niet waarom het een probleem met je heeft opgeworpen.

Save
Ze heette vroeger Sarah-n-Dippity en had een YouTube-kanaal met die naam. Het kanaal stond vol met "pre-op" video's en is inmiddels verwijderd.
Hè. Ik wou dat ik dat niet gelezen had.

Nou ja, weet je, tegenwoordig moeten we er gewoon mee dealen. Een collega van me heeft twee dochters... nou ja, hij had twee dochters, nu heeft hij een dochter en een zoon (pre-op). Het kind zit nog op school en verdomme, weet je, was school en opgroeien niet al moeilijk genoeg toen we ons geen zorgen hoefden te maken over onze seksuele identiteit bovenop alle andere ellende?

Hopelijk zijn Sarah en iedereen in die situatie nu blij met hoe ze zijn. Ze is nog steeds een automeisje, dus dat is allemaal goed.

• Like
Reactions: Sir R
Save
:eek:mg:Dat is misleidende reclame. ''Bah'' nou, een paar van ons leden zijn hier betrapt door de "valse meningen" ha ha:hidesbehindsofa: ,het is tegenwoordig moeilijk te zeggen, maar bedankt voor de post :laugh

61 - 80 of 93 Posts
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.