Het is niet het model van mijn jaar en ik wist gewoon dat de recensie van deze dame hier stond, maar ik zie hem niet, dus ...
Ze doet veel verschillende soorten werk in de garage met haar man. Ze doen veel LS-swaps in allerlei soorten voertuigen en de meeste daarvan zijn op de HR Power Tour geweest als ze klaar zijn. Het beste deel van hun vlogs is dat ze je vertellen over de fouten die ze maken en laten zien hoe ze het probleem hebben opgelost. Aaron is een gelukkig man.Goede vondst, ik ben verliefd..........:devil
Ik heb me de eerste keer geabonneerd toen ik hun kanaal enige tijd geleden zag. [emoji16]Heb je Emily van Flying Sparks Garage op YT bekeken? Ze is in mijn ogen een trigger tripper. En ze rijdt een Holden.
Ik moet zeggen, ik kijk graag naar ze allebei... ze zijn echt een goed team.Ze doet veel verschillende soorten werk in de garage met haar man. Ze doen veel LS-swaps in allerlei voertuigen en de meeste daarvan zijn op de HR Power Tour geweest als ze klaar zijn. Het beste deel van hun vlogs is dat ze je vertellen over de fouten die ze maken en laten zien hoe ze het probleem hebben opgelost. Aaron is een gelukkige man.
Veel beter dan het oorspronkelijke onderwerp, heeft niet die irritante "Ik doe mijn best"-stem of paardengebit.Heb je Emily van Flying Sparks Garage op YT bekeken? Ze is een trigger tripper in mijn ogen. En ze rijdt een Holden.
Ze is terug voor een nieuwe review van een 14 LSA, jullie met superchargers hebben een erg snelle auto als je deze review bekijkt. Volgens Sara "Deze auto zal je vermoorden als je niet weet hoe je moet rijden" en ik denk dat ze wel eens gelijk zou kunnen hebben.
https://www.youtube.com/watch?v=-XGB1H_L19E
Boob Tube
Tegenwoordig vind ik HSVs spannender... Als ik de loterij win, krijg ik een visum, koop ik een GTSR W1 en rijd ik er om de maand mee. Ik heb alleen de winnende nummers en een veilige garage nodig.mg: Jongens, hebben jullie nog nooit een vrouwelijk ''decolleté'' gezien? Beheers je alsjeblieft, er zijn hier vrouwen aanwezig :chair:
Graag gedaan ...... 😊Tegenwoordig maken HSV's me meer enthousiast... Als ik de loterij win, krijg ik een visum, koop ik een GTSR W1 en rijd ik er elke maand mee. Ik heb alleen de winnende nummers en een veilige garage nodig.
Bedankt voor de afranseling.
Sarah-n-tuned is een man met vrouwelijke bolt-ons. Ze heette vroeger Sarah-n-Dippity en had een YouTube-kanaal met die naam. Het kanaal stond vol met "pre-op" video's en is inmiddels verwijderd.mg: Jemig, hebben jullie nog nooit een ''decolleté'' van een vrouw gezien? Beheers je alsjeblieft, er zijn hier vrouwen aanwezig :chair:
Ik zou daar niet eens aan twijfelen. Helemaal niet.Sarah-n-tuned is een man met vrouwelijke bolt-ons. Ze heette vroeger Sarah-n-Dippity en had een YouTube-kanaal met die naam. Het kanaal stond vol met "pre-op" video's en is inmiddels verwijderd.Goh, hebben jullie nog nooit een ''decolleté'' van een vrouw gezien? Beheers je alsjeblieft, er zijn hier vrouwen.![]()
![]()
Ik kreeg totaal een mannelijke vibe van dat ding, vooral toen het toegaf 1,80 m lang te zijn.Sarah-n-tuned is een man met vrouwelijke bolt-ons. Ze heette vroeger Sarah-n-Dippity en had een YouTube-kanaal met die naam. Het kanaal stond vol met "pre-op" video's en is inmiddels verwijderd.
Dus, val je op mannen die zich voordoen als vrouwen?BFD. Don't make no nevermind to me how anyone stacks their Legos.
They just gotta be straight up about it. If I ordered a breakfast taco,I don't want the sausage and eggs surprise instead.
We all want truth in labeling, which is the disappointment for many in this case.
ETA: What's not to love about a 5'11" woman?
Is dit een soort zelfkarakteristieke overdracht? Waar heb ik ooit ook maar vaag zoiets geïmpliceerd?Dus, je houdt van mannen die zich voordoen als vrouwen?
Duidelijk genoteerd.
Hè. Ik wou dat ik dat niet gelezen had.Ze heette vroeger Sarah-n-Dippity en had een YouTube-kanaal met die naam. Het kanaal stond vol met "pre-op" video's en is inmiddels verwijderd.
Sarah-n-tuned is een man met vrouwelijke bolt-ons. Ze heette vroeger Sarah-n-Dippity en had een YouTube-kanaal met die naam. Het kanaal stond vol met "pre-op" video's en is inmiddels verwijderd.