Plaats hier foto's van uw Heron White Chevrolet SS
Ik ben dol op mijn SS en mijn maat ook, maar zijn auto is zeker veel cooler...
Nou, ik weet niet of het "veel cooler" is, gewoon een ander soort cool (vlakke krukas cool). :wink
PS, Doc, hoe heb je de witte deurgrepen gedaan?
Proficiat, dat wordt sweeeet!Coming May 19 (I hope) GTSR.
Heron white, Black roof, M6, spare.
Will post proper pics when the car hits my garage.....
![]()
Ik denk dat omdat wij (Australië) links rijden, de koplampafstelling anders kan zijn,Ik kan er heel goed spijt van krijgen dit te vragen, maar...
Bent u ervan op de hoogte of die koplampen compatibel zijn met onze auto's hier?
Waar zou iemand een onderdeelnummer voor kunnen vinden?
Ze zien er gemeen uit en zouden geweldig passen bij een volledige blackout van de carrosserie, een look die ik al een tijdje probeer te achterhalen.
Veel vragen, smeken en de goede wil van andere mensen. Lol. De oorspronkelijke dealer waar ik de auto kocht, heeft ze geschilderd en de dealer die mijn Holden-conversie deed, heeft ze geĂŻnstalleerd.Ik ben dol op mijn SS en mijn maat ook, maar zijn auto is zeker veel cooler...
Nou, ik weet niet of het "veel cooler" is, gewoon een ander soort cool (vlakke krukas cool). :wink
PS, Doc, hoe heb je de witte deurgrepen gedaan?
Wat voor soort vinyl heb je gebruikt om de deurgrepen te wrappen? Komt de kleur redelijk overeen met de rest van de auto?Fase 3 op een budget vandaag gedaan ... witte deurgrepen (vinyl wrap, niet perfect, maar tijdelijk) en zwarte zijroosters. Morgen is fase 4 in mijn anti-chroom kruistocht - de voorste grille trim gaat (en misschien ook de raamlijst.)
Vinyl: Mijn lokale grafische winkel gaf me net wat gratis restjes, dus ik besloot te experimenteren. 2 verschillende wittinten - beide tinten van 3M Scotchcal. Blijkbaar heeft het Heron-wit wat grijs erin en de meeste witte vinyl wraps waren VEEL witter. Dit was de dichterbij van de 2 die ze me gaven, maar zoals je op de foto kunt zien, is het geen perfecte match, want het vinyl is nog steeds wat witter, maar van meer dan een paar meter afstand is het moeilijk te zien. Het komt echter veel dichter bij Heron dan bij het chroom. :winkWat voor soort vinyl heb je gebruikt om de deurgrepen in te pakken? Komt de kleur redelijk overeen met de rest van de auto?
Ook de wielen zien er mooi uit! Ik heb heen en weer zitten springen om te beslissen of ik voor glanzend zwart wil gaan of een kleur die lijkt op die van jou.
Ik denk dat ik een witte SS wil na het bekijken van al deze foto's
Ik kan je vertellen dat als je meer van autorijden houdt dan van wassen en waxen, Wit goed is, want het ziet er zelfs in de regen goed uit.Deze Heron Whites zijn absoluut prachtig!
Proficiat met je nieuwe auto!Net een 2016 SS gekocht met 4000 mijl op de teller. Ben van plan om volgende maand een roadtrip van 5000 mijl te maken.
Proficiat en welkom!Net een 2016 SS gekocht met 4000 mijl op de teller. Ben van plan volgende maand een roadtrip van 5000 mijl te maken.