Chevy SS Forum banner

2015 Chevy SS APM Auto 95k Miles

1.2K views 5 replies 3 participants last post by  Flarfignewton  
#1 · (Edited)
$30,000.00

Check price

Detroit, Michigan

Te koop aangeboden is mijn 2015 Chevy SS. Momenteel op 95.000 mijl, zal oplopen als ik hem op mooie dagen rijd. Ik heb hem 5 jaar, ik ben de derde eigenaar. Een van de 62 in Alchemy Purple, optioneel met zonnedak en reservewiel. Al het onderhoud is up-to-date met records en bonnen. Banden hebben nog goed profiel, maar zijn 6 jaar oud, dus ik zou volgend jaar vervanging aanraden. Had klepstoterfalen bij 92.000 mijl, alles vervangen door GMPP klepstoters en LS9 koppakkingen geïnstalleerd. Achterste schokdempers zijn vervangen bij 71.000 mijl toen ik hem kocht, voorste bij 89.000 mijl. Er zijn wat beschadigingen zoals steenslag en een plekje blanke lak dat van de bestuurdersdeur is afgebladderd, maar dat is al zo sinds ik hem kocht. Ik zou niet aarzelen om er dwars door het land en terug mee te rijden zoals hij is. Heb ook originele wielen en banden, één voor en één achter zijn verbogen en ze zouden een opknapbeurt kunnen gebruiken. Meer foto's beschikbaar op aanvraag, kon ze hier niet allemaal plaatsen. Schone titel in handen. Geen inruil. Mod-lijst hieronder:
King SSL veren
Super Pro voorste veerpootlagers
American Racing 1 7/8 long tube headers (keramisch gecoat in zwart)
Rotofab inlaat
Livernois tuimelaar pedalen
BTR trunnion kit
Elite Engineering catch can
ARP kopbouten
GMPP LS7 klepstoters
LS9 koppakkingen
LS2 kettingdemper
Improved Racing opvangbuis beugel
Improved Racing oliecarter drukontlastingsplug
BMR voorste stabilisatorstang links
Z/28 achterste draagarmen en spoorstangen
Konig Hypergram 18x9.5 +35 wielen
Yokohama Advan Apex V601 275/40R18
Geluidsisolatie in voorportieren en achterdek
ZL1 Addons steenslagbeschermers
Vitesse Motorsports schakelflippers

#2 ·
Was dit van een man die vóór jou in Warren werkte?